niedziela, 22 września 2013

Witam serdecznie :)

W końcu się udało :), ja analfabeta komputerowy, skusiłam się na to by pokazać coś swojego, coś wymarzonego, a zarazem taką moją wewnętrzną pakamerkę, skrzętnie skrywaną do tej pory:). Dlaczego dopiero teraz? Bo przeszłam psychoterapie :), żartuję, gdy w dzieciństwie mówiłam mamie, ze chciałabym być KWIACIARKĄ ;) lub ewentualnie szatniarką, nie traktowała mnie poważnie ( ciekawe dlaczego? :), stąd-myślę ten odległy czas mojego rozwoju florystyczno-kombinatorskiego :).Zajmie mi chwilkę okiełznanie tego bloggerowego potwora :), ale mam nadzieję, że za niedługi czas zobaczycie moje prace. cmok

3 komentarze:

Unknown pisze...

No witam Panią Miss World Forever :)

Asia pisze...

i vice versa :)

Anonimowy pisze...

pokazuj, pokazuj, przynajmniej będę mogła śledzić i podziwiać Twoje cuda na bieżąco, a nie raz do roku :)